sofia

sofia

torsdag 25 juli 2013

mycket färg :D

Nu har vi vart & badat igen, jag & evelina :)
sen va även carita, erik & melinda med :)
vi har verkligen badat & solat hela dagen :D de har ju vart så sjukt fint väder idag ;)
& se så färg jag får :D
jag brukar aldrig få så mkt färg .. 
men den här sommaren har gjort mig brunare än någonsin ;)





Sen måste jag ju säga att jag saknar mig bybe så sjukt mycket <3
men imorrn kommer han hit & myser med mig :D


 Denna låt är till dig min älskling & stora kärlek ;) <3
Jag har så svårt att förstå att du är min igen<3


det här är helt klart den bästa sommaren ever :D <3
vadå att jag trodde att det skulle bli en dålig sommar bara för att jag bröt foten .. så dumt jag tänkte då :D
den blev ju bättre än jag nånsin kunnat tro ;D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar