sofia

sofia

torsdag 19 april 2018

äntligen är våren här

Nu är äntligen våren här, & det känns otroligt skönt.
vi har haft som mest 17 plus grader än så länge.
Det är lite kyligt på mornarna när jag & Evelina vandrar iväg till skolan.
Men de är väldigt varmt under dagarna, & även väldigt skönt ute på kvällarna.☼
Sen va Evelina iväg och klippte sig här om dagen hos frisören.
Det blev jätte fint❤

Idag kände jag även att jag ville byta gardiner här hemma & göra det lite somrigt..
sommarn närmar ju sig med stormsteg nu😍

Sen köpte jag nya skor till Evelina idag.
Vi gick förbi affären på hemvägen efter fritids.
Evelina fick själv bestämma vilka skor hon ville ha.
Jag skulle också behöva ett par nya skor, men jag vet inte riktigt va jag ska ha för några.
Så jag avvaktar ett tag till med det.
de är ändå inte bråttom.

Helgen kommer iallafall se ut som så, att jag & Evelina åker till Ludvika imorgon när vi har slutat.
Tyvärr kunde inte Micke följa med, eftersom han va tvungen att jobba.
Så då tänkte jag att jag & Evelina åker själva istället.
Men vi stannar bara en natt. 
sen åker vi hem till hem till Hofors, så att jag slipper åka tåg precis hela helgen😊
Annars hade jag tänkt att vi skulle åka till Borlänge på Lördagen, sen hem på Söndagen.. Men de blir ju bara massa åkande. Det skulle va skönt med nån dag jag slapp åka tåg.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar