sofia

sofia

tisdag 5 juni 2018

Furuvik

Nu va de ett tag sen jag skrev igen.
Men som jag skrev i ett tidigare inlägg så orkar jag inte alltid blogga.
Jag gör de bara när jag har tråkigt, vilket jag har nu 😊
Men jag är väldigt trött.
Det har vart en lång dag för min del.
Vi drog iväg till Furuvik idag med skolan, vilket va himla skoj.
precis som förra året.
Jag vet inte riktigt va som händer med mig när jag är på såna där nöjes grejer.
Jag blir som ett barn på nytt skulle man kunna säga😁
Jag åkte precis som förra året nästan alla karuseller.
Så de slutade väl med att jag blev lite åksjuk & väldigt dåsig i skallen.
När man åkt så många karuseller känner man sig nästan full😂
Sen har jag lite ont i halsen av allt skrikande.
Men jag har nog ännu mer ont i öronen eftersom jag hade Charline bredvid mig i varenda karusell😂
Men livet skulle ju va bra tråkigt ifall man inte hade nå barnasinne kvar.

Sen fyllde ju min älskling år i söndags.
Han fyllde 34 år.. & självklart ville jag gö hans födelsedag speciell även i år.
Han fick frukost på sängen. 
Då hade han önskemål om att få fattiga riddare, vilket han självklart fick.
& i present fick han 3 cigarrer & ett par nya badbyxor.
Sen fick han välja va han ville ha till lunch.
Sen bakade jag även en tårta åt han.
den va fylld med hallonmouse och nutellafluff, sen va den täckt med cream cheese-frosting.
 Jag älskar dig mitt gos💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar